Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Materiały wideo
Innowacje w biznesie. Czy mogą być receptą na kryzys? Opowiada Zuzanna Mikołajczyk – trener i strateg innowacji w know.how.match.
Innowacja jest narzędziem, dzięki któremu z tych samych zasobów, mogę uzyskać więcej. To zrobienie „czegoś innego”, co wnosi wartość dla nas i dla naszych klientów. Innowacja może być zarówno przełomowa, związana z technologiami, jak i skromniejsza – na przykład dodanie nowej cechy do produktu, zmiana sposobu komunikacji z klientem, modelu biznesowego, czy modelu sprzedaży – mówi Zuzanna Mikołajczyk w podcaście Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zobacz też
Rewolucja w diagnostyce nowotworów? Polski startup biotech na drodze do sukcesu [Rozmowa z SDS Optic]
00:35:27
Druk 3D betonem. Czy wkroczy na plac budowy? Rozmowa z Michałem Kowalikiem [REbuild]
00:21:36
Wzornictwo przemysłowe: jak je wdrażać w firmie? Opowiada Katarzyna Borkowska ze studia projektowego KABO & PYDO
00:30:15